Showbiz News

شوبز

July 15 2018 swat-post-calendar-the-film-sansu-joined-the-300-crore-club

فلم ’سنجو‘ 300 کروڑ کے کلب میں شامل

hello

 ممبئی: 

 

بالی ووڈ اداکار سنجے دت کی زندگی پر مبنی فلم’ سنجو‘ نے کامیابی کا سفر جاری رکھتے ہوئے 300 کروڑ روپے کا بزنس کرکے ایک اور سنگ میل عبور کرلیا۔

بالی ووڈ انڈسٹری پر تہلکہ مچانے والی سنجے دت کی زندگی پر بننے والی فلم ’سنجو‘ ان دنوں کامیابی کے سفر پر گامزن ہے اور اب تک متعدد ریکارڈ اپنے نام کرچکی ہے جب کہ اب ’سنجو‘ نے ایک اور سنگ میل عبور کرلیا۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق چاکلیٹی ہیرو رنبیر کپور کی فلم ’سنجو‘ 16ویں روز 300 کروڑ کے کلب میں شامل ہونے والی رنبیر کی واحد فلم بن گئی ہے اور یہ فلم 2018 میں سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلم بھی بن گئی ہے۔

بھارتی تجزیہ کار ترن ادارش نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر فلم ’سنجو‘کے نئے ریکارڈ سے متعلق بتایا کہ فلم ’سنجو‘ تین ہفتوں میں 300 کروڑ روپے سے زائد کا بزنس کرکے بالی ووڈ کی کامیاب ترین فلموں کے مدمقابل آگئی ہے۔

بالی ووڈ میں اس سے قبل 300 کروڑ کے کلب میں شامل ہونے والی فلموں میں سلمان خان کی ’ بجرنگی بھائی جان‘، ’سلطان‘، ’ٹائیگر زندہ ہے‘ اور عامر خان کی ’پی کے‘ جیسی مشہور فلمیں شامل ہیں۔

 

ترن ادارش نے ایک اور ٹوئٹ میں فلم ’سنجو‘ کی دنیا بھر سے کمائی سے متعلق بھی بتایا کہ فلم توقعات سے بڑھ کر دنیا بھر میں تین ہفتوں کے دوران اب تک 500 کروڑ روپے سے زائد کا بزنس کرچکی ہے۔

واضح رہے کہ راجکمار ہیرانی کی ہدایتکاری میں بننے والی فلم ’سنجو‘ میں رنبیر کپور کے ہمراہ منیشا کوئرالہ، سونم کپور،انوشکا شرما اور دیا مرزا مرکزی کردار ادا کیا ہے۔